نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یلدیز باعث خروج کین از یوونتوس می شود

یلدیز باعث خروج کین از یوونتوس می شود

کنان یلدیز در حال پیشرفت زیاد در یوونتوس است، بنابراین مویز کین می تواند در ژانویه به صورت قرضی با مونزا، بولونیا و فیورنتینا به توافق برسد و یووه را ترک کند.

 

روزنامه لاگاتزتا دلو اسپورت مدعی است که کین می تواند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه یوونتوس را به صورت قرضی ترک کند زیرا ماسیمیلیانو آلگری در قسمت دوم فصل، زمان بیشتری را به یلدیز ستاره ترکیه ای می دهد.

 

کین در حال حاضر به دلیل مصدومیت از میادین دور است و تنها 12 بازی در سری آ در این فصل انجام داده است و 472 دقیقه در زمین بازی کرده است. این بازیکن 23 ساله تنها 6 بازی را شروع کرده است و هنوز در فصل 2023‐2023 موفق به گلزنی نشده است.

 

به گزارش گاتزتا، بولونیا، مونزا و فیورنتینا علاقه مند هستند تا مهاجم سابق اورتون را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرند

 

کین می‌خواهد در ترکیب ایتالیا برای یورو 2024 حضور داشته باشد، بنابراین گفته می‌شود که او به صورت قرضی برای بازی بیشتر در قسمت دوم رقابت‌ها فکر می‌کند.

 

مونزا قبلاً تلاش کرده بود ساموئل ایلینگ جونیور را به صورت قرضی جذب کند، اما یوونتوس مانع از خروج این بازیکن انگلیسی با انتقال موقت شد، زیرا آنها ترجیح می دهند او را با قرارداد دائمی بفروشند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: